Sayfalar

8 Eylül 2011 Perşembe

Fatih Türkmenoğlu İle Hayat Gezince Güzel İzle 8 Eylül 2011 Perşembe Cnn Türk Video Tekrar

Fatih Türkmenoğlu ile Hayat Gezince Güzel sahillere iniyor











Fatih Türkmenoğlu İle Hayat Gezince Güzel İzle 8 Eylül 2011 Perşembe Cnn Türk Video Tekrar




CNN TÜRK ekranlarında yedi yıldır her yaz yayınlanan Sahil Günlüğü, bu yıl Hayat Gezince Güzel adıyla rotasına Bodrum'dan başlıyor.


Fatih Türkmenoğlu, yedi yaz önce, "Karadan Mavi Yolculuk" isimli yaz-gezi programının sunuculuğunu yaparak yaz ekranına adım attı. Ertesi sene, günlüğe dönen program, "Sahil Günlüğü" adını aldı ve daha ilk yayınlandığı sezonda büyük başarı kazandı. Şimdiye dek, kış programları ile birlikte 500'e yakın bölüm yayınlanan gezilerde, yaklaşık 500 bin kilometre yol kat edildi.


İstanbul, yakınlardaki Karadeniz sahilleri ve Kuzey Ege'nin başladığı Enez'den, Doğu Akdeniz kıyısı Anamur'a kadar tüm sahil şeridindeki kasabalarda ve şehirlerde, şimdiye dek en az bir program çeken Türkmenoğlu, bu sezon çoğunlukla Ege'de kalacak. "Bir yerde üç-beş kez çekim yapmış olabilirim; fark etmez. Her seferinde çekecek başka şeyler bulabiliyoruz. Türkiye'nin güzelliği ve bereketi devreye giriyor burada. Konular, insanlar, hatta çoğu yerde kameraya yansıyan görüntüler bile değişiyor. Tabii tarihi veriler aynı, antik kentler aynı; ama bizimki yaşayan bir program, sonuçta belgesel yapmıyoruz. Belki de bu yüzden sıkı takipçilerimiz oluştu" diyor.


Çalamayacağı kapı yok


Jet-ski, yamaç paraşütü, balonla uçuş, su oyunları, binicilik, dalış gibi her tür aktiviteye de yer veren Sahil Günlüğü, sosyal paylaşım sitelerinde adından oldukça fazla bahsettiren ve fan siteleri olan bir program. Fatih Türkmenoğlu "insanlar özellikle programı sevsinler diye yola çıkmadık" diyor; "ben çok gönülden ve çok fazla çalışıyorum. İnsanları ve onların öykülerini seviyorum. Psikolojik danışman oluşumun da etkisiyle belki, çalamayacağım kapı yok. Bir sabah oluyor, gün nasıl bitiyor farkına bile varmıyorum, sonra bir bakmışım güneşin gitmeye başladığını hissediyorum. Bence seyircilerimize yansıyan duygu da bu: Samimiyet. Samimiyetle kendimi işime veriyorum. Gidemediğim bir yer olmuşsa, söylüyorum. Beğenmediğim bir durumu aksettiriyorum. Herhalde insanların içindeki 'kopma, akma, hayatı başka türlü yaşama' duygularını açığa çıkartıyorum. 'Mecburen denize atlayacağım, siz de takım elbiselerin içinde toplantı odalarında kafa patlatacaksınız' diyorum... Ama bunları içten söylediğim için, tepkiden ziyade, sevgi mesajları alıyorum."


Amatör videolar da olacak


Yapımcılığını Anıl Gökalp'ın yaptığı Hayat Gezince Güzel, hafta içi her gün Avea sponsorluğunda ekrana gelmeye devam edecek. Ayrıca Türkmenoğlu'nun bu seneye yönelik bir de sürprizi var: "Amatör gezi programcılarının montajlanmış kısa programlarını, sosyal paylaşım sitelerinde izleyicilerin beğenilerine sunacağız. En çok oy alan üç kısa programa da yayınımızın içinde yer vereceğiz. Meraklılar, program boyunca anonslarla yönlendirmeleri takip edebilirler."




Hayat Gezince Güzel programını hafta içi hergün saat 19:15 'de cnn türk ekranlarında yayınlandıktan sonra Buradan İzleyebilirsiniz.



program kaynak sitedeki olası aksaklıklar sebebiyle geç yayına girebilir , bu durumda lütfen bir süre sonra tekrar deneyiniz.









0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger